Rakan-rakan saya

Minggu yang busy

Hollaaaaa~

Hari ni aku rajin pula nak menaip! Bolehlah update blog simple-simple ni :)
Tajuk di atas ada perkataan 'busy' . Minggu ni aku bosan sangat-sangat sebab tak ade langsung free time kat kv! Baru je habis cuti, ada semester pendek. Semester pendek ni kami kena buat satu kerja yang amat memeningkan kepala otak. Kena buat satu tugasan yang dinamakan 'EMPLOYABILITY SKILLS' . Dengar je pun sudah susah apa lagi nak buat kan?
       Rabu ni sudah masuk hari ketiga buat Employability skills ni. Ada empat modul yang perlu diselesaikan dalam masa 4minggu ini. Aku kena lah semangat sikit sebab nak siapkan awal-awal. Aku tak nak tangguh-tangguh lagi sebab tak syok la kan. Serius gila aku buat kerja ni :')
       Fail dia punyalah besar. Kena seret fail tu di mana sahaja. Lol. Kena baca semua isi kandungan termasuk kulit fail tu. Malas sangat-sangat nak usha fail ni tapi terpaksalah sebab khamis ada ujiannya pula! Aduh...


Inilah muka depan fail tu hikhik. Awesome (Y).
Belum lagi tengokk empat modul di dalamnya. Pening kepala dibuatnya. Esok pula ada ujian harap dipermudahkan sebab sudah sakit kepala baca dari tadi. Harap soalan tu senang la juga ye sebab malas nak fikir-fikir. Nanti aku bagi jawapan logik akal pula haha .
               Ok-lah, sampai disini sahaja entri yang tak seberapa menarik ni. Lain kali update lagi. :)
Assalamualaikum..

No comments: