Rakan-rakan saya

Alkisah Capital B



Ada apa dengan Capital B? Siapa Capital B? Haha Capital B ni sebenarnya crush aku yang dulu >.< . Tiba-tiba teringatkan si dia ni pula sejak sekolah tadi. Dulu aku suka sesangat dekat Capital B ni. Ramai yang minat dia haha termasuk aku. Kira dia ni femes lah juga? Gaya Capital B ni macam anime :O betul dan serius. Cara dia berjalan aku boleh agak dah dia jalan cool je macam kartun anime ^.^ . Dia comel tapi agak sombong -,- . Orang-orang yang tertentu je yang boleh dekat dengan dia ni. Untunglah siapa yang rapat dengan Capital B. 
             Nama sebenar Capital B aku tak boleh dedahkan sebab apa manalah tahu ada kawan-kawan aku yang tengah usha blog ni x) .Ala dorang tahu pun takpe aku tak kisah sebab benda ni sudah lama sih . Aku cuma teringat dekat si dia . Aku harap boleh tengok muka dia lagi sebab aku sudah pindah sekolah awal tahun ni. Dia pun pindah juga. Betul ke dia sekolah dekat sebelah sekolah aku? Lul
              
Kalaulah betul dia sekolah dekat sebelah sekolah aku yang sekarang, aku rasa dia mesti stay asrama sebab rumah dia dengan sekolah ni jauh la jugak lainlah kalau dia rajin nak jadi budak outsider kan :) . Macam aku budak outsider. Hari-hari balik rumah. Ni pun dikira baguslah daripada duduk asrama. Kasihan semua kawan-kawan aku yang duduk asrama sebab rumah dorang jaug gegila -,- kalau dorang jadi outsider maknanya hari-harilah dorang tempah tiket bas nak balik rumah ==".
Ok kepala otak sudah mula kosong ni. 


No comments: