Rakan-rakan saya

Bercuti dengan internet



Hai korang buat ape cuti dua minggu ni? ^_^ Mesti best kan pergi bercuti atau buat perkara-perkara yang best! Aku duduk dekat rumah ajelah time cuti ni. Tak tahu nak keluar pergi mana cuti dua minggu ni. Homework pun tak ada jadi, aku bercuti dengan internet jela. Agak membosankan haha sebab tak tahu nak buat ape ni :/ . Menghadap laptop jela kerja aku ni sambil online. Facebook, Twitter, dua ni memang tak boleh lepas pandanglah sebab hari-hari wajib usha.

              Aku teringin juga nak keluar dengan kawan-kawan tapi dorang tinggal jauh sangat lah. Semua tu sebenarnya duduk asrama. Kawan lama? Aku tak tahulah kawan lama aku tu teringatkan aku ataupun tak. Sebab kami selalu je gaduh hehe. Ape-ape pun gua minta maaf. Rindu korang semua dan teringin nak keluar jalan-jalan dengan korang lagi :).

               Disebabkan cuti dua minggu ni aku menghadap laptop je, tahap kerabunan aku pun meningkat :/ . Rabun oh rabun. Lantaklah ade ke aku fikir pasal ni, yang aku pikir aku tengah bosan ni. Tak tahu nak buat ape. Internet jela teman ku. Teman ku di siang dan malam hari. ^.^
K itu ajelah. Tak tahu nak buat entri ape sebab bosan yang amat.....

No comments: