Rakan-rakan saya

"Sape sombong, aku unfriend" - Fcbook

Assalamualaikum dan selamat petang semua :')

Hari ini aku ada satu entri yang bertajuk di atas. Sudah banyak kali nampak status macam tu. Bukan apa, aku rasa memang patut pun unfriend orang yang tak pernah kita-dia tegur kan?

Bila orang update begitu mesti ramai yang komen kan? Takut kena remove lerrr~~. Then, tak semestinya orang yang tak pernah tegur kita tu sombong kan? Padahal orang tu lah yang selalu like status kita. Just dia tak komen aje. Macam aku xD.

Aku malu aje, takut tak dilayan kan. Komen je kat status orang tapi dia orang ada yang memilih. Yang comel baru nak layan. Aku rasa terpinggir pulek -.- . So, aku just like je. Aku ni kaki like tau hahaha.. Aku like je status yang muncul dekat home aku. Tapi kenalah tengok jugak status tu pasal siapa, apa..

:) ~ Tuje. -Bosan-

No comments: