Rakan-rakan saya

- SOFIESYA COLLECTION GA CONTEST -





Hari ni join satu GA hangat dari Sofiesya Collection. :)
Sesiapa yang berminat mahu join GA ini sila KLIK DISINI pada banner di atas tu ye.

Ok . Hadiahnya sungguh menarik sekali tapi ada syaratnya. Syaratnya kita perlu menceritakan apa-apa sahaja yang menarik tentang SC ini ..

Sofiesya Collection mempunyai pelbagai jenis pakaian yang menarik.
Saya tidak pernah membeli pakaian daripada SC so, tak ade lah gambar yang harus ditunjukan. 
Peplum daripada Sofiesya Collection telah menarik perhatian saya sebab peplumnya lawa-lawa. Sofiesya Collection mempunyai blouse yang menarik dan pelbagai warna yang menarik.
Tetapi bagi saya Peplumlah yang menarik sebab saya suka peplum 
Bukan itu saja, pelbagai jenis  pakaian anda boleh dapati di SC :D

Ok cukup itu sajalah entri-nyer.

Assalamualaikum :)

No comments: