Rakan-rakan saya

Kebosanan Melanda

   Hai sekian lama tak update entry hari ini rasa nak update sesuatu tapi tak tahu nak update apa sebab tu tajuk dia macam tu je.

    Sekarang sudah 25 haribulan lagi beberapa hari nak masuk bulan Disember. Lepas bulan Disember bermulalah sesi persekolahan balik. Ini yang tak best kan sebab bila sekolah jarang nak dapat cuti panjang itu pun cuti yang tertentu. Tahun depan aku berharap sangatlah dapat masuk Kolej Vokasional. Itu pun kalau dapat la kan. Mana tahu. Sekarang ni tengah bosan gila dekat rumah. Tak tahu nak buat apa selain duduk online aje. Aku nak join banyak Giveaway tapi kekadang syaratnya banyak sangat sampai malas nak join haha. Ada juga aku tak faham syaratnya pula. Ape pun nak join juga buat kali kedua.

    Bila aku jenguk blog orang lain, semua mesti buat tutorial kan? Untunglah pandai buat tutorial daripada aku tak pandai buat langsung. Otak mereka memang bergeliga lah !! Hebat haha. Nanti nak cuba juga buat tutorial kalau rajin dan sudah pandai buat tuto. Tengoklah, okay sekarang ni masa nak stalk blog orang lagi.

Bye :-)

1 comment:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Hi.Hi. Tutorial ada yg senang dan ada yg susah :) heee