Rakan-rakan saya

Aku Mahu Cuti!


Holla!!! Lagi bape hari nak cuti bulan 3 ni. Tak sabar rasanya. Aku letih sangat-sangat ni -_- Motif aku nak cuti sebab aku nak bangun lewat. Bukan sebab malas pergi sekolah. Tapi rasenye kalau cuti mesti assignment bertimbun kan? Cikgu tak bagi kami berseronok. Nak buat macam mana itulah lumrah pelajar seperti ku.. Bila cuti nanti aku nak siapkan semua assignment aku dulu lepas tu barulah relax-relax :) Macam tu la best kan! Tapi adakah ini sekadar kata-kata ku? -.- Aku selalu siapkan homework last time! Haha pemalas katakan ;)



         Cepatlah hari Jumaat! -_- Haha sabar-sabar, pejam celik pejam celik dah Jumaat :D cak cak. Kan? Dan.............  Pejam celik pejam celik sudah nak habis cuti -_- haduii.. Penat jugak jadi pelajar kolej vokasional ni. Hari-hari balik pukul 5ptg. Tapi tak bolehlah nak merungutkan sebab aku yang nak masuk sangat KV ni dari dulu :) So, terima ajelah. 4Tahun. Ni pun tak tahu lah sampai ke tidak 4Tahun sebab kalau gagal dibuang kolej! -_- Seram kan? Mesti malu masuk balik sekolah lama. Mesti ada perli punya kahkahkah.. Takpe takpe aku akan berusaha sebaik mungkin, dapatkan markah tinggi walaupun agak susah :') Aku tak nak lah dibuang kolej hikhik. Takmo takmo >.<

          Lagi satu kedatangan pun di ambil kira. Sebab tu aku rajin gila pergi sekolah .. Haha tak de dah cuti-cuti atau ponteng-ponteng macam dulu. Markah weh markah! So rajinkanlah diri pergi ke sekolah. Paling suke time free laaa. Kalau duk dalam kelas asyik terlentok aje -_- tak cukup tidur woi..

           Sampai disini sajelah entri kali ini. Ade yang membace tak entri boring ni? :')
Tak ada kuang kuang kuang..

Bye :)


No comments: