Rakan-rakan saya

Tangan sakit sakit sakit

Hai hai.. :)

Sudah lame tak update blog. Sentuh pun tidak. Semua ni sebab terlalu busy dengan sekolah, kerja sekolah. Penat. Hari ni penat gila sebab sekolah bukan hari ni je hari-hari penat. Cuti sabtu ahad pun tak cukup . Tapi nak buat macam mana dah jadi pelajr kenalah sekolah hari-hari. Tak sekolah kena surat amaran pula :')

    Hari ni aku tak tahulah penat sebab ape. Aku belajar pagi je, belah petang freetime. Mungkin sebab tak cukup rehat jadi penatlah kan. Tangan aku pun banyak dah luka-luka sebab pasang sistem unit tadi. Terkena benda tajam kat motherboard tadi. Fuhh nasib baik tak hilang tangan haha. Pelajar komputer kenalah buat jugak. Biar jadi pandai dan berpengalaman kan. Kalau tak macam mana nak kerja lepas keluar sekolah nanti.

     By the way, luka yang kecik gila pun aku still rase sakit sampai balik -.-! Tajam gila. Masuk dalam sangat kot dawai tu. Dawai ke? Hahahaaa. Ape-ape jela kan. Aku sakit sakit dan sakit .. Minggu depan nak bukak ape pulak ye. Tunggu jela. :D

No comments: