Rakan-rakan saya

Result PMR


   Lagi beberapa hari ye nak ambil result pmr? Aku pun tak tahulah bila. Malas nak ambil tahu tapi kena ambil tahu pulak. Aku tahu mesti tak ada A dalam result pmr nanti. Yela aku kan bukan budak pandai pun. Tak ada A pun takpe tapi lulus semua lah. Tamau gagal. Aku tahulah aku ni selalu gagal Mathematic. Susah gila Math ni. Sebab tu selalu gagal aje. Lulus pun jarang je. Nanti ambil result pmr mak aku temankan. Bagus bagus bagus. Boleh la larikan diri daripada budak-budak tu. Puih... Aku tak nak bertembung lah dengan mereka. Aku harap aku lulus dlam pmr tahun ini. Haraaap sangat. Kalau lulus legalah hati aku ni. Tak lah takut-takut..

   Tak sabar juga naik form 4 nanti. Nak cari kawan barulah. Harap dpat juga kawan baik. Aku tak ada kawan baik pun.. Mesti ramai yang dapat A dalam pmr nanti. Aku jeles je haha. Mesti best dapat result yang gempak kan? Aku tak akan gempak punya. Nak je ambil pmr balik, sebab aku rasa aku tak puas hati dengan semua paper ni. Hm yang berlalu biarlaj berlalu. Buat apa nak fikir lagi. Buat takut dan jadi kalut je aku ni. Ok..

 Ini je entry kali ini...

No comments: